Wednesday, February 18, 2009

做大佬








.
.
.
.
.
.
.
天天:老豆,這是咩東東?
爸爸:這是BB。
天天:BB? 一路以來,我先自系BB。
爸爸:那是以前,from now,你不再是 BB anymore,你是哥哥啦!
天天:啊——!“哥哥”是什么東西?點解,點解?我無得做BB!?我要拿回我的身份!我要拿返原本屬于我的東西!
爸爸:喂!先冷靜D,"哥哥"也就是 "大佬", 有沒聽過 "跟大佬"? 你現在 up-grade啦,有條"靚"跟出跟入。
天天:聽落都唔錯,但 "大佬" 要做D咩吖?
爸爸:做大佬,就要照顧細佬, 細個幫手做家務,大個幫手供樓供車,最后供養老豆老母。。。
天天:嘩!咁大鑊!你做埋我個份啦!
爸爸:我都做咗30幾年大佬啦!當年仲大鑊。13歲就出來做part-time,15歲在蘭桂坊打工就要面對D基佬,未開始學溝女,就要學會捍衛自己的"屎忽"。5年幾在澳洲讀書,天生天養,自生自滅,窿足一世。
天天:嘩,爸爸你都算系個可憐的落難大佬。
爸爸:這還小兒科,最無端端的是走咗去結婚,再無端端生咗兩塊叉燒出來,從此一生玩完。
天天:"叉燒"!我系唔系其中一個?阿爸,聽你講到如此悲慘,但我又好confuse, 為何你次次放工回來又捉住我塊面來狂嘴,搞到成面口水,我又毫無反抗之力,好似被你強奸。
爸爸:阿仔,你可否知道"麻甩佬" 亦 ="麻X煩",得一望二想第三,沒事搞事,通常出事,無法解決,為時已晚,常常長呼短嘆,摸著酒杯細數生命里的一絲絲遺憾!
天天:What are you talking about? anyway做大佬聽落好似唔系好過癮,我可唔可以唔做大佬?
爸爸:Sorry 阿仔,你老豆我沒用,你外面真的無其他的哥哥姐姐,Unfortunately你真的系我第一個仔。
天天:阿爸爸,你竟然如此大膽,在這里講這些說話!果然置生死于度外,心如死水。老母見到請不要吵住我困覺。
爸爸:從做大佬 - 到做老豆,生命短暫,唔驚得太多,你將來亦會步我后塵!
天天:我條命真坎坷!
爸爸:仔,面對現實吧。
天天:I mean: 有個如此爸爸,我條命好坎坷!請問你一生中最大的遺憾是什么?
爸爸:我一生中最大的遺憾是,入讀中學時選咗間寄宿學校,點知到開學那一天先知原來是間男校。而且一路讀到中6。"穿著校服和女同學拍住拖返學”- 是我一生最想嘗試的味道,但我卻永遠都無法感覺到。一提起都幾乎快流淚。。
天天:No No No 我將來唔要入和尚寺,我唔要好似你這樣留下遺憾!
爸爸:阿仔,定D來,老豆實照住你,不過你將來大個仔出去蒲,記住帶埋細佬,順便帶埋老豆。到時我幫你報些補習班,就話出去補習,有單有據,你老母實吹我地唔漲!!
天天:爸爸你真用心良苦,為咗報答你的栽培,將來我溝到女,一定會在手指尾彈D女過比你。不過有一要求,你現在每次放工回到家,請轉移目標強奸細佬,我要keep住塊面將來搵食。
爸爸:真有我心,好乖仔。
天天:好爸爸。








No comments: